Skip to content

#dequèemdisfresso?

S’acosta Carnestoltes. Glups. Mai no he estat massa fan de les disfresses, m’entusiasmen més aviat gens. De fet, fa anys i panys que no em vesteixo de pirata, pallasso, policia, indi o pistoler, presidiari, sevillana, fantasma, cavaller, fada ni tampoc de superheroi. Però el Carnestoltes 2012, l’any del final segons el calendari Maya, pot ser diferent: si d’ara fins llavors aconsegueixo assolir els 500 followers als Twitter, patapam! Em disfressaré del que voti la meva reduïda, però distingida i estimada audiència.

Que quin interès tinc a obtenir 500 seguidors per després disfrassar-me? Cap, excepte que necessito aprovar uns crèdits del postgrau que estic estudiant a la Facultat Blanquera de la Universitat Ramon Llull i que imparteix l’experta en community management @miriam_alguero.Sí, amics, la Comunicació Digital té aquestes coses. #oletu!

Així doncs, la campanya #500iemdifresso ha estat pensada i dissenyada fins l’últim detall per fer possible el somni d’aprovar l’assignatura. Després de donar-hi voltes i més voltes, de fer els pertinents estudis sociològics i de mercat, ahir vàrem llançar la iniciativa, pels volts de mitja tarda, amb el següent twitt a través del meu perfil @peptaberner: SOS! Necessito 500 followers abans de Carnestoltes, sinó suspenc. Si hi arribo em disfresso del que vulgueu. Faré fotos. Retuiteja-ho!

Tal i com havíem previst amb la resta de l’equip, els resultats no es van fer esperar massa: en una tarda vaig guanyar més de  20 followers! (ara sí: #oletu). La resposta dels piuladors va ser prou bona i fins i tot algun va anticipar-se al que serà la segona fase d’aquesta campanya de branding personal que provocarà que s’enfonsi definitivament la poca reputació que em quedava a Internet. Sí, la fase dos de #500iemdisfresso incorpora un segon i revolucionari hashtag: #dequèemdisfresso?

Sí, amics, followers, arriba el moment de saber què espera la gent de mi. Volen que sigui Superman, tal com suggeria l’amic @DonGallart? O prefereixen que em posi una perruca rossa amb trenes, com vol la @gemmaribas? Fins a quin punt els meus estimats seguidors estaran disposats a humiliarme? M’hauré de disfressar al final? Aprovaré o em suspendran?

Interrogants que ara obrim i que anirem responent al llarg dels propers dies. Ja ho sabeu, si em voleu veure passant vergonya i fent el ridícul, #500iemdisfresso. Un experiment que per a amics, però sobretot per a enemics, pot tenir un premi impagable. Per a la resta, Mastercard.

SI T’HE CONVENÇUT, SI TENS UNA MICA DE COMPASSIÓ, SI-ET-PLAU, SEGUEIX-ME A @peptaberner!!!

PS: per cert, rebi el meu reconeixement des d’aquesta modesta finestra la inciativa de l’amic @Carl_Neira i la seva iniciativa #SiguemeParaPasarUnaMateria, que altres tuitaires il·lustres del #postgraucd, com la @teresiga, @asimoroger, @CesarinaMelian, @maiteruiza1, @mmenezesss, @Deustuk, @BertSiles, @argec, @carlacamprubi, @joteixa, @DZunzunegui, @esanromae, @JessicaLousame, @esther_ju i @manelalcalde, entre d’altres que segur que em deixo. Sort a tots! #totsiguiperaprovar


No comments yet

Deixa un comentari

